Master in Management - Digital Marketing Major
Warsaw, 폴란드
기간
2 Years
언어
영어
속도
풀 타임, 아르바이트
신청 마감
요청 신청 마감일 *
가장 빠른 시작 날짜
가장 빠른 시작 날짜 요청
수업료
EUR 5,520 / per year **
연구 형식
원격 교육, 캠퍼스에서
* 비자 문제로 인해 비EU 지원자는 가능한 한 빨리 지원하는 것이 좋습니다.
** 1st year tuition
소개
The Digital Marketing program is a new, innovative specialization in the field of management, conducted in English.
The studies are intended to educate a modern marketing manager who:
- Proficiently moves through the conditions of the digital economy, understands the contemporary world and the modern client.
- Knows how the Internet can change not only marketing but also the whole organization and knows how to effectively implement such a change.
- Understands how modern technologies, i.e. social media, mobile, artificial intelligence, or automation, change the functioning of the company.
- Will be able to effectively create a strategy, plan, and tasks related to internet marketing (including social media marketing).
- Perfectly knows and is able to use tools related to on-line promotion (e.g. Facebook Ads, Google Adwords, systems for marketing automation, or e-mail marketing systems).
- Knows how to start up and run an online store, understands the possibilities resulting from the use of online business models (e.g. crowdsourcing, sharing economy, model freemium, etc.).
- Perfectly knows web analytics, can use tools such as Google Analytics, Brand24, Sotrender, and many others.
- Knows the basics of computer graphics and the preparation of online video materials.
- Can cooperate in a virtual environment (virtual teams).
- During his/her studies, was in continuous contact with e-marketing and e-business practices.
- Recognizes the development opportunities of any organization, resulting from the phenomenon of digital transformation, through which every company or institution passes.
- Can function freely in an international environment since the program is conducted in English.
The program's partners:
Unique Values
- The partners of the studies are recognized brands from the digital world, including Accenture, Sotrender, Brand24, Salesmanago, NapoleonCat which offer students among others internships, certification programs, free access to online tools, guest lectures, and meetings with practitioners.
- The program of the major is composed of many core subjects (over 800 didactic hours), carried out in the form of interactive workshops, seminars, exercises, computer laboratories, and lectures.
- Classes are taught by extraordinary lecturers and high-class e-marketing specialists with huge experience in e-marketing and e-business.
- Students are in direct contact with companies from the new technology sector, taking part in classes with practitioners and implementing projects in the area of e-marketing and e-business for specific companies.
- A graduate of the major in Digital Marketing will gain a huge range of specific competencies and skills allowing for quick career-building practically in every company.
- Students are encouraged to take advantage of a six-month stay in one of the 200 renowned universities from around the world as part of an international exchange program. Additionally, the students have the opportunity to go for a paid internship abroad.
- Graduates receive a Master's in Management diploma. Additionally, they get a diploma's supplement stating that the graduate has finished a major in Digital Marketing.
- Studies are conducted in a full-time mode.
입학
과정
코스
- 비즈니스의 인공 지능
- 디지털 트랜스포메이션
- 비즈니스 데이터 마이닝
- 프로젝트 관리의 원칙
- CRM 및 마케팅 자동화
- 디지털 컨설팅 프로젝트
- 고객 포트폴리오 분석
- 가상 팀
- 디지털 마케팅 II
- 전자 상거래 및 전자 비즈니스 전략
- 디지털 분석
- 소셜 미디어 마케팅
- 비디오 및 그래픽 디자인
- 웹 디자인 및 관리
- 고객 경험 관리
- 가상화의 법적 측면
수업 일정
- 풀 타임 프로그램
수업은 월요일부터 금요일까지 오전과 오후에 진행됩니다.
갤러리
순위
프로그램 결과
공부를 통해 얻는 것
공부하는 동안 다음과 같은 지식, 기술 및 사회적 역량을 습득하게됩니다.
- 마케팅에서 인터넷 및 네트워크 기술의 포괄적 인 사용 - 전자 마케팅 전략, 계획 및 작업 구축.
- 웹 사이트 만들기 및 관리.
- 현대 고객과의 관계 협력 및 관리.
- 네트워크에서 회사의 인기 구축 (e- 프로모션).
- 공구 취급, 즉 구글 애드워즈 및 구글 애널리틱스, 페이스북 광고 및 마케팅 자동화, CRM 또는 분석 시스템.
- 소셜 미디어를 사용하여 고객과의 상호 작용을 설계하고 수행합니다 (소셜 미디어 마케팅).
- 온라인 정보 분석 (웹 분석가).
- IT 프로젝트 관리 및 이러한 프로젝트를 구현하는 팀 관리.
- 가상 팀 관리.
- 비즈니스에서 인공 지능 사용.
- 선택한 회사를위한 전자 마케팅 프로젝트의 실제 구현.
- 컴퓨터 그래픽 및 비디오 편집의 기초.
장학금 및 기금
최고의 후보자를위한 장학금
입학 시험에서 80 % 이상을 획득 한 풀 타임 프로그램 응시자는"최우수 후보자를위한 장학금"을 신청할 수 있습니다.
수상 후보자는 순위 시스템에 따라 선택됩니다.
7 월 15일까지 제출 된 신청서 만 장학금으로 간주됩니다. 장학금을 받은 후보자는 늦어도 7월 31일에 장학금을 받게됩니다.
프로그램 수업료
직업 기회
학업 후 취업 기회
영어로 디지털 마케팅 전공을 졸업 한 후에는 다음에서 일할 수 있습니다.
- "전통적인"회사 (소위 "벽돌과 박격포")는 인터넷 및 인터넷 마케팅을 판촉 또는 판매 활동의 필요한 확장으로 취급합니다.
- "변형"회사 (소위 "벽돌 및 클릭")는 고객 확보, 현재 고객과의 협력 및 비즈니스 모델의 전반적인 변화 (소위 "디지털 변환")에서 인터넷이 제공하는 새로운 기회를 활용하고자합니다.
- 가상 시장에서의 입지를 강화하고 운영에서 디지털 환경의 이점과 잠재력을 더욱 활용하고자하는 인터넷 회사 (소위 "순수 클릭").
- 컨설팅 회사, 인터랙티브 에이전시, 소셜 미디어 에이전시 등 다른 회사에 인터넷 관련 서비스를 제공합니다.
- 신기술 부문의 회사.
- 신생 기업 및 새로운 비즈니스 벤처.
프로그램 졸업생이 잘 준비 할 직업의 예 :
- 디지털 마케팅 관리자
- 소셜 미디어 마케팅 관리자
- 디지털 트랜스포메이션 책임자
- 마케팅 매니저 / 마케팅 코디네이터
- 마케팅 및 커뮤니케이션 관리자
- 관계 관리 분석가
- 프로젝트 매니저
- 디지털 마케팅 컨설턴트
- 전자상거래 관리자
- 커뮤니티 매니저
- 웹 분석가
인증
프로그램 입학 요건
비판적 사고와 추론 능력을 측정하는 가장 널리 사용되는 입학 시험인 GMAT 시험에 응시하여 비즈니스 스쿨에서 성공하기 위한 노력과 준비를 보여주세요.
GMAT 미니 퀴즈를 다운로드하여 시험에서 찾을 문제의 풍미를 얻으십시오.